Välkommen

Välkommen till min blogg.
Här får du glimtar från mitt liv i form av bilder och texter.

onsdag 31 oktober 2012

Att göra - att bli

Godmorgon!
Det är lite märkligt när man är ledig då blir det så roligt att skriva här.
Kan det bero på att man får lite mer tid?

Läste på en blogg om att någon skulle på tjejkväll så kul det lät!
Sen kom jag på att det ska jag också fast vi kallar det inte för tjejkväll. 
Men mat med "tjejer" för att fira någon blir ju en tjejkväll.

Igår blev det också tjejkväll fast då kallade vi det bönegrupp. 
Det känns bra att träffas och få dela livet med varandra.

Imorgon blir det också tjejkväll, för vi är bara tjejer på qigongen.


Jag skrev någon gång på min blogg att jag inte bara vill fokusera på att göra saker utan på att bli något.
Kontentan blev att jag vill bli nöjd över något jag gjort. 
Men det var väl liksom inte meningen? det blir ju liksom samma sak eller?

Idag hoppas jag på lite roliga saker 
(fast egentligen borde jag förbereda ett besök på återvinningen eller second hand). 
Men jag tror jag börjar med att stryka och se en film  - förena nytta med nöje.

Ha en bra dag!


Har en fotvärmare när jag skriver,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar